kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
امام جمعه یزد:

آموزش و مصونیت‌بخشی رکن اصلی سازمان قضائی نیروهای مسلح باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت کار نیروهای مسلح گفت: آموزش و مصونیت‌بخشی باید به عنوان رکن اصلی کار توسعه سازمان قضائی نیروهای مسلح، مدنظر باشد.
 
 
 
یزد- خبرنگار کیهان:
 
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: تشکیلات قضائی باید در میان مخاطبان خود حضور پیدا کرده و اقدام به پیشگیری و آموزش کنند.
آیت‌الله ناصری ادامه داد: سازمان قضائی نیروهای مسلح قدرت دارد و باید از این قدرت در مسیر آموزش، اطلاع‌رسانی و پیشگیری استفاده کند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد یادآور شد: راهنمایی و تذکر در نیروهای مسلح بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه برخی افراد به ویژه سربازها، اطلاعات و تجربه کافی ندارند، باید نظارت توأم با آموزش برای آنها انجام شود و از جمله دستگاه‌هایی که باید در این حوزه ورود کند، سازمان قضائی نیروهای مسلح است.
وی تاکید کرد: باید در زمینه نفوذناپذیری، بصیرت‌افزایی و... نیروهای نظامی به شکل جدی کار شود و آموزش‌ها و اطلاعات لازم در این زمینه به افراد ارائه شود.
وی، بصیرت، تدبیر، آینده‌نگری، نگاه عمیق، تفکر، تدین، تعقل و ولایتمداری را از شاخصه‌های اصلی افراد در نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: امیدواریم با گسترش کار سازمان قضائی نیروهای مسلح شاهد تبلور این صفات بارز در افراد به ویژه افراد کم‌تجربه و حتی سربازان باشیم.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح که سلامت و صیانت از آنها امنیت کشور را به دنبال دارد، اظهار داشت: برای اینکه این نیروها دچار انحراف از معیار نشوند، سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور همت خود را بر پیشگیری از جرائم گذاشته است.
احمدرضا پورخاقان عنوان کرد: استان یزد کمترین میزان در زمینه جرائم نیروهای مسلح را دارد و گرچه این آمار در سطح کشور نیز بسیار کم است، اما همین کم نیز برای ما بسیار است و برای پیشگیری از آن تلاش می‌کنیم.